.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت اکثریتی با وزارت گودرزی

شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه صبح فراکسیون خبرداد و گفت: اکثریت شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با وزارت گودرزی موافقت کردند.

صفرنعیمی رز در گفت‌وگو با خانه ملت، از حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه صبح امروز(26آبان) فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خبر داد و گفت: محمود گودرزی با حضور درنشست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تشریح برنامه‌های خود برای این وزارت‌خانه به سئوالات نماینگان خانه ملت پاسخ داد.

نماینده مردم آستارا و لوندویل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ابتدای جلسه کاظم جلالی درباره نشست امروز صبح توضیحاتی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: محمود گودرزی در ارتباط با مدارک دانشگاهی خود، فتنه 88 ومقالات دانشجویان توضیحاتی را ارائه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ضمن محکوم کردن فتنه سال 88 اعلام کرد هیچ‌ ارتباطی با آن نداشته و دلیل آن را شناخت کافی از امام(ره) و تابع ولایت فقیه بودن خود دانست.

نعیمی رز، افزود: گودرزی درارتباط با مقالات منتشر شده منتصب به وی نیز اعلام کرد تمامی مقالات برای خودش است و ارتباطی با دانشجویان ندارد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه در انتهای جلسه شورای مرکزی فراکسیون برای دادن رای اعتماد به وزیر پیشنهادی مبادرت به رای‌گیری کرد، گفت: با اکثریت آرا شورای مرکزی موافقت خود را برای دادن رای اعتماد به محمود گودرزی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد.

در این جلسه مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهورنیز حضور داشت./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.